به گزارش مهر، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از غرفه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در نمایشگاه هفته دولت اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی استان مود توجه جدی مسئولان است.

وی، رشد ۶۱ درصدی رتبه های زیر ۱۰۰۰ کشوری کنکور در خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کسب این موفقیت ناشی از پیگیری های مستمر مدیرکل آموزش و پرورش استان و مصوبات شورای و آموزش و پرورش است. برگزاری کلاس های کنکوری، استفاده از ظرفیت مشاوران برتر و برگزاری آزمون های آزمایشی از مهمترین دلایل کسب این موفقیت در استان است.

شریعتی، بازدید از غرفه دستاوردهای آموزش و پرورش خوزستان در نمایشگاه هفته دولت گفت: آموزش و پرورش خوزستان به عنوان نهادی که با بالاترین جامعه آماری در استان مرتبط است می تواند نقش مهمی در فرهنگ سازی و ارتقای کیفیت شاخص های اجتماعی داشته باشد.

استاندار خوزستان یادآور شد:۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای برچیده شدن تمامی مدارس کانکسی خوزستان اختصاص یافته است. امیدواریم با این اقدام شاهد برطرف شدن مشکلات دانش آموزان خوزستان و ارتقای شاخص های آموزشی-پرورشی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 727456
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.