رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک روز شنبه به ایرنا گفت: بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ دی ماه امسال با محور ترویج فرهنگ و معارف دینی با الگوپذیری از آئین ها و جلوه های اسلامی،تبیین و تاکید بر نقش هنر تئاتر در ترویج الگوی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال ،نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران چهارم آذر 1365 برگزار می شود.
علی بازگیر ، تاکید بر تکریم دستاوردهای انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و حماسه های مدافعان حرم ،بهره مندی از تاریخ ارزشمند و گنجینه ادبیات ایرانی ،توجه به حفظ و ترویج و توسعه آداب،سنن ،رسوم وباورهای بومی و توجه به مفاهیم والای انسانی،اعتلاق ذائقه فرهنگی و نفی تروریسم و خشونت و کوشش برای صلح جهانی را از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد و گفت:این جشنواره در بخش های صحنه ای و خیابانی برگزار می شود .
بازگیر ادامه داد:بخش نمایش های صحنه ای این جشنواره به منظور اصالت بخشی به اهداف جشنواره با هدف پویایی و رقابت آفرینی در میان آثار پذیرفته برگزار می شود .
وی اظهار کرد:بخش نمایش های خیابانی به منظور زمینه سازی برای انعکاس خلاقیت و نوآوری های هنرمندان تئاتر در اجرای نمایش های با قابلیت اجرا در اماکن عمومی و به صورت رقابتی طراحی شده است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 20 آبانماه اعلام کرد و گفت:آثار ارائه شده تا 27 آبانماه بازبینی و جشنواره نیز از 6 تا 10 آذرماه برگزار می شود.
وی افزود:علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی اندیمشک اداره فرهنگ و ارشاد اندیمشک ارسال کنند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.