به گزارش ایرنا حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: فاصله طبقاتی موجود در جامعه به خاطر تفاوت استعداد و تلاش بیشتر و کمتر نیست بلکه ناشی از ضعف قانون و اجرای قوانین است.
وی با بیان اینکه برخی از اقشار کم درآمد در هزینه های معیشت خود با مشکلات زیادی روبرو هستند تاکید کرد: مسئولان باید وضعیت زندگی این اقشار را در نظر بگیرند و در جهت رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
امام جمعه موقت گتوند افزود: کارگران از صبح زود تا شب در سخت ترین شرایط کار می کنند و به زحمت می توانند نان شب خود را تامین کنند و در آخر شرمنده خانواده خود می باشند و با وجود سختی شرایط کار، امنیت شغلی ندارند.
حجت الاسلام صالحی در پایان گفت: مسئولان ذیربط باید امنیت شغلی کارگران را تضمین کنند و حقوق کارگران و دیگر اقشار کم در آمد را متناسب با نرخ تورم افزایش دهند.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت:دولتمردان با بررسی عملکرد یکساله خود نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنند.
حجت الاسلام صالحی گفت:فرصت خدمت، فرصتی بی نظیری است که خداوند به دولتمردان داده است و دولتمردان باید عملکرد سالانه خود را بررسی و نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 به روز مبارزه با ترورسیم نامگذاری شده افزود: ترور این 2 شخصیت بزرگ انقلاب توسط منافقین انجام شد، که مورد حمایت استکبار و غرب بوده و هستند.
6068/7467
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشاردهنده: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz:
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.