معاون معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان تاکید کرد: بیمه موضوع لازمی است و حتما باید انجام شود و زوار اربعین بدون حق بیمه از مرزهای کشور خارج نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قدرت الله دهقان معاون امنیتی و انتظامی استانداری پس از نشست ستاد اربعین در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این نشست کمیته های زیرساخت و اسکان گزارش های خود را ارائه دادند؛ همچنین مشاور طرح جامع شلمچه توضیحاتی در مورد این طرح بیان کرد و نقطه نظرات اعضای ستاد اربعین در مورد طرح جامع شلمچه مورد بحث قرار گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: همچنین در راستای هماهنگی سایر کمیته های ستاد اربعین جهت برگزاری مطلوب اربعین حسینی و رفاه زوار جمع بندی نهایی انجام شد؛ با اقداماتی که در حال انجام است انشاالله امسال زائرین با خیال راحت تر و فراغ بال بیشتری اقدام به ثبت نام نموده و برنامه سفر خود به عتبات عالیات را تنظیم نمایند تا در مبادی خروجی سرگردان نباشند.

دهقان در مورد بیمه زائرین گفت: هر کس که ویزا اخذ می کند در سازمانی که متولی سازماندهی زائرین است، گرفتن بیمه جزو واجبات کار است و تا موضوع بیمه زائرین مشخص نشود خروج آنها از مرز هم احتمالا با مشکل مواجه خواهد شد و به حج و زیارت توصیه کرده ایم که حتما نسبت به بیمه زوار تمهیدات لازم را داشته باشد و به آژانس های مختلف تاکید نمایند و بدون بیمه اصلا ویزا صادر نشود.

معاون استاندار تاکید کرد: بیمه موضوع لازمی است و حتما باید انجام شود و کسی بدون حق بیمه از مرزهای کشور خارج نشود.

دهقان در مورد موضوع پارکینگ زوار گفت: از سال 92 اصلا پارکینگ نداشتیم اما در سال گذشته در چذابه به 100 هکتار و در شلمچه هم تقریبا به 100 هکتار رساندیم. امسال با توجه به اینکه احتمال دارد استقبال بیشتر باشد بایست پارکینگ بیشتری سازماندهی کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.