مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرستان دزفول از مسمومیت 13 آتش نشان در حادثه نشت گاز کلر شب گذشته در این شهرستان که خود وی نیز جزء آنها بود خبرداد.

محمد قربان رمضان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر افزود: در حادثه  شب گذشته که به علت نشت گاز کلر در منطقه رودبند دزفول رخ داد علاوه بر مصدوم شدن تعدادی از شهروندان 13 نفر از پرسنل آتش نشانی در حین انجام عملیات مهار گاز و امداد رسانی به افراد مسموم شده 13 آتش نشان نیز بر اثر استنشاق گاز کلر مسموم شدند.
 
قربان رمضان افزود: 6 نفر از آتش نشانان  به بیمارستان بزرگ و 7 نفر به بیمارستان نبوی دزفول منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

وی که در عملیات شب گذشته کنترل نشت گاز حضور داشت و به همین دلیل با مسمومیت روبرو شد و در حال حاضر تحت مداوا قرار دارد افزود: عملیات کنترل کپسول های حاوی گاز کلر که هر کدام یک تن وزن داشته و 3 هزار کیلو گاز نشت دادند کار بسیار دشواری بود که با کمک نیروهای امدادی بالاخره پس از 5 ساعت مهار شد.
 
یک نفر از آتش نشانان مسموم شده همچنان در بیمارستان نبوی در بخش مراقبت های ویژه بستری است که حال عمومی وی مساعد بوده و بقیه نیز در دیگر بخش ها بستری هستند و از وضعیت عمومی مناسبی برخوردارند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.