رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: خبرنگار قداست داشته و این جایگاه مهم در نزد خداوند منان و اولیای الهی کار آن را حساس‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر هندیجان، حسین پور دوست علی، اظهار داشت: خبرنگار قداست دارد و خبرنگاران ما باید وقایع شهرستان را به‌طور صحیح منعکس کنند.

وی افزود: خبرنگاران همواره با ادارات و مسئولان همکاری و در راستای اقدامات فرهنگی حضوری فعال دارند، ما این روز عزیز را به‌تمامی خبرنگاران شهرستان تبریک عرض می‌کنیم.

 رئیس اداره ارشاد هندیجان بیان کرد: 17 مرداد روز فداکاری برای آگاهی بخشیدن و مطلع کردن مردم از وقایع پیرامون و اطراف آن‌ها است لذا این روز مهم جای تبریک بزرگ دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان ما فاقد سینما بوده برنامه‌ریزی کرده ایم تا نمایش سینمای خانگی برای رفاه خانواده‌ها در این اداره فراهم شود.

 پور دوست علی عنوان کرد: این نمایش خانوادگی حالت تفریح و سرگرمی را داشته و در طول روز یک‌بار اجرا می‌گردد که از ساعت 9 الی 11 شب اجرای عمومی در سالن خلیج‌فارس خواهیم داشت.

وی افزود: انشا لله مردم عزیز ما از این برنامه استقبال و فیلم سینمایی که در نظر گرفته‌شده را مشاهده کنند، از فیلم های قابل پخش می‌توان به فیلم سرنخ و نهنگ انبر اشاره کرد. به سبب گرمای طاقت‌فرسا ما فقط از ساعت 21 الی 23 یک سکانس نمایش خواهیم داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان بیان کرد: ضمن دعوت از مردم در جهت شرکت در نمایش فیلم به اطلاع می‌رساند ما به مدت 10 شب نمایش خانگی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.