به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران افزود: درفوتبال ما خودخواهی وجود دارد و نسبت به فوتبال و قوانین آن بی‌ سوادی هست چرا که قوانین فوتبال در کشور ما رعایت نمی‌ شود.
وی اظهار داشت: نمی‌ دانم محمد رضا ساکت می‌ داند استقلال نیمی از هواداران فوتبال را دارد یا نه، ما تا قبل از بازی صبر کرده بودیم و کار قانونی کرده بودیم و تصورمان این بود که قانونی با ما برخورد می شود.
سرمربی استقلال تهران گفت:تاج با قوانین عجیب و غریب خود به قوانین فیفا توهین کرد، یکسری از خبرنگاران قوانین فیفا آگاهی دارند و نوشتند که غیرقانونی بازیکنان ما را محروم کردند، ما تابع قوانین فیفا و فدراسیون هستیم.
منصوریان تصریح کرد:در سخت ‌ترین شرایط با العین امارات بازی داشتیم، با وجود داشتن مصدوم و محروم، امید نورافکن را به تیم جوانان دادیم، ضرر کردیم ولی صدایمان در نیامد.
منصوریان افزود: باید افتخار کنم که دو بازیکن ما در زیر پرچم کشور مصدوم شدند، آن روز سرباز وطن شدیم و از ما تشکر کردند اما برای تیم امید با ما این رفتار را کردند.
وی افزود: شب 23 تیر نامه ‌ای به رئیس باشگاه ارسال کردیم و 24 تیر این نامه با پیوست امضای رئیس باشگاه به دفتر تاج و ساکت رسید و در کمیته انضباطی اعلام کردند که بازیکنان ما محروم هستند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با طرح این سوال که ما باید راه قوانین بین‌ المللی را برویم یا راه قوانین فدراسیون را افزود: چرا ساکت که از قوانین فوتبال اطلاع ندارد باید به فوتبال خیانت کند؟
وی تصریح کرد:ما روز قبل از بازی کارت بازی بازیکنان را نگرفته بودیم، زمان دادرسی بازیکنان محروم ما را نهم مرداد گذاشته‌اید، با شعور مردم بازی نکنید.
وی در ادامه اظهار داشت:با محسن کریمی دو سال دیگر تمدید کردیم، ولی سلامت این بازیکن برای ما مهم بود، به همین دلیل او را از لیست خارج کردیم ولی ما بین تاریخ میلادی و شمسی هم گیر کرده ‌ایم، نمی‌ دانیم باید با تاریخ شمسی جلو برویم یا میلادی.
سرمربی استقلال تهران گفت:صنعت نفت تغییرات گسترده ای داشته و خیلی خوب روند بازی را به سود خود در جریان انداخت و امسال این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد.
تیم فوتبال استقلال تهران شامگاه جمعه از هفته نخست لیگ برتر با یک گل مغلوب میزبانش صنعت نفت آبادان شد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.