کیاوش علاسوند پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چون می توانستیم بهتر از این بازی کنیم و گل های بیشتری به حریف بزنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: هر چند ما پیروز میدان شدیم اما معتقدم حریف بالاتر از حد خود ظاهر شد و نشان داد که حرف های بسیاری برای گفتن دارد. بازیکنان ما باید در ادامه راه هوشیارتر عمل کنند و در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به این که پیش بینی بازی بهتری را از جانب بازیکنانم داشتم افزود: متاسفانه بازیکنان ما برنامه های کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده نکرده و در حد خودشان ظاهر نشدند. توان بازیکنان ملی حفاری به مراتب بیشتر از این است و باید روان تر در زمین بازی کنند.
علاسوند با بیان این که امسال هدفمان قرار گرفتن در رده های بالایی جدول است افزود: امسال همه تیم ها قدرتمند هستند و همه برای بردن وارد زمین می شوند لذا نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما اگر بازی همیشگی خود را ارائه دهیم خیلی بهتر نتیجه می گیریم و جایگاه خود را در جدول سر و سامان می دهیم.
وی در خصوص تیم مقاومت قرچک گفت: حریف تیم جوانی بود و از بازیکنان با انگیزه ای برخوردار بود قطعا اگر روز خوب ما بود و در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشتیم آن ها نمی توانستند این تعداد گل به ما بزنند.امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نقاط ضعف خود را جبران کنیم و عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون با داشته هایمان نتایج خوبی کسب کردیم و در ادامه سعی می کنیم روند صعودی خود را دنبال کنیم. در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار داریم و هر چه به جلوتر می رویم هماهنگی بین بازیکنان بهتر می شود، امیدوارم که در این فصل با تلاش بچه ها بتوانیم جز سه تیم اول جدول قرار بگیریم.
دیدار بین دو تیم ملی حفاری و مقاومت قرچک در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم ملی حفاری به پایان رسید.
تیم فوتسال ملی حفاری در حال حاضر با کسب 8 امتیاز از 5 بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.
شاگردان علاسوند در هفته ششم رقابت ها روز جمعه 13 مردادماه میهمان تیم آتلیه طهران قم خواهند بود.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.