مدیر پروژه های اجرایی پتروشیمی شهید تندگویان گفت: پروژه بهینه­ سازی سیلوهای محصول واحد PET 2 پیش از برنامه زمان بندی شده در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، محمدرضا محمدی شهمیری با اشاره به آغاز پروژه از ابتدای تیرماه سال جاری عنوان کرد: پیشرفت پروژه طبق برنامه 26 درصد می باشد که هم اکنون مابه پیشرفت واقعی 47 درصد رسیده ایم.

مدیر پروژه های اجرایی پتروشیمی شهید تندگویان افزود: این پروژه که در ابتدا قرار بود توسط یک شرکت خارجی درمدت هشت ماه و با هزینه 8 میلیارد تومان اجرایی شود، با تکیه بر توان متخصصین داخلی، برنامه ریزی دقیق و بکارگیری تمام توان اجرایی، ظرف 2 ماه و با یک سوم هزینه به انجام خواهد رسید.

محمدی شهمیری خاطرنشان کرد: با وجود گرمای بالای 50 درجه، انجام عملیات در ارتفاع 60 متری و همچنین زمان بر بودن برشکاری ورق ها بدلیل فضای کم عملیاتی بین دیواره مخزن و داربست­های موجود خوشبختانه تا این تاریخ کار بدون حادثه و ایمن در حال انجام می­ باشد.

وی در پایان­ ضمن قدردانی از کلیه همکاران دخیل در این پروژه همکاری اظهار امیدواری کرد که این پروژه هرچه زودتر به بهره ­برداری برسد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.