هوشنگ حاتمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشتی ایذه جزو قطب های برتر ایران است و هم اکنون بیش از 400 کشتی گیر سازمان یافته در این شهرستان مشغول فعالیت هستند لذا نبود یک سالن اختصاصی کشتی احساس می شد.
وی با بیان اینکه کشتی ورزش اول ایذه بوده و استقبال نوجوانان و جوانان از این رشته بسیار است افزود: تیم های ما بدلیل نبود سالن ورزشی مناسب در مسابقات لیگ با مشکل روبه رو هستند و خیل علاقه مندان به کشتی نمی توانند برای تماشای مسابقات به سالن بروند.
وی در خصوص احداث خانه کشتی گفت: زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع برای احداث این خانه کشتی در نظر گرفته شده که سه تشک و یک خوابگاه مجهز در آن تامین و احداث می شود و بخش زیادی از هزینه آن توسط یک نیوکار تامین می شود.
حاتمی گفت: از محل اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز بودجه ای برای این سالن در نظر گرفته می شود و پیش بینی بهره برداری از این خانه کشتی پس از 2 سال خواهد بود.
وی به حضور متعدد کشتی گیران شهرستان ایذه در تیم های ملی اشاره کرد و افزود: در رده بزرگسالان مهرداد مردانی و پیام بویری با قهرمانی در مسابقات انتخابی، به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی درآمدند و در رده سنی جوانان حسین اسدی و پویا دادمردی تیم ملی کشتی فرنگی را در مسابقات جهانی همراهی می کنند و در رده های سنی نونهالان و نوجوانان نیز،به ترتیب پنج و سه نفر عضو تیم ملی کشتی فرنگی هستند.
رییس اداره ورزش و جوانان ایذه به قهرمانی پارسال تیم سینا صنعت در جام باشگاه های جهان اشاره کرد و ادامه داد: سینا صنعت از مدیران و کادر فنی خوبی بهره می برد و امسال نیز هدفشان قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه حضور در جام باشگاه های جهان است تا دومین قهرمانی خود را برای کشور به ارمغان آورد؛به طور قطع با راه اندازی خانه کشتی ایذه ، علاوه بر تشویق و تمرین علاقمندان، می توانیم شاهد میزبانی مسابقات در ایذه باشیم.
6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.