رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان گفت: برخی جوانان هنرمند هندیجانی اقدام به آماده‌سازی مقدمات برگزاری دوره بازیگری را در سطح شهر صورت دادند که انشاالله کلاس‌های بازیگری در مردادماه 96 آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حسین پور دوست علی اظهار داشت: با توجه به اشتیاق نسل جوان در راستای زنده نگه‌داشتن هنر تئاتر و بازیگری، این اداره با همکاری برخی جوانان هنرمند اقدام به برگزاری کلاس‌های بازیگری کرده است.

وی افزود: ارشاد هندیجان با برخی جوانان هنرمند که دارای تحصیلات دانشگاهی بازیگری و مجوز قانونی در جهت برگزاری دوره بازیگری هستند اقدام به برگزاری این دوره ها در سالن این اداره کرده و از جوانان علاقه‌مند درخواست دارد در این دوره از کلاس‌ها شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: هنر تئاتر و بازیگری یک هنر زنده و پویا بوده و نسل جوان را برای بهتر زیستن، شناختن زندگی صحیح و سالم و با اهداف عالی راهنمایی می‌کند.

وی گفت: در هندیجان برگزاری این‌گونه دوره‌ها ضروری است چراکه مردم محروم این منطقه نیاز به یک تحول در عرصه فرهنگی و اجتماعی دارند، لذا برگزاری دوره‌های مختلف هنری کمک شایانی برای گذراندن اوقات فراغت خواهد بود.

پور دوست علی عنوان کرد: ما از اینکه هنرمندان هندیجانی بتوانند هنر خود را برای مردم شهر خود منتقل کنند خرسند و مسرور هستیم در هندیجان جوانان هنرمند، ازجمله هادی عطشانی، وحید شکاری، سعید شکاری محمدمهدی صادقی، مجید شعبانی و دیگران بسیار زیاد هستند.

هندیجان جوانان هنرمند زیادی دارد

وی افزود: جوانان سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ما باید به جوانان اعتماد کرده و امور مملکت را به آن‌ها بسپاریم نیروی که در جوان وجود دارد در هیچ مخلوق دیگری نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: از همه مسئولان دلسوز و تلاش‌گر خواهشمندیم در عرصه بروز فعالیت‌های هنری جوانان در سطح شهر با این اداره همکاری و همیاری داشته تا بتوانیم فضای خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی آغاز کنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند: اگر فرهنگ درست نشود، اقتصاد هم درست نخواهد شد لذا فرهنگ ما اسلامی، شیعه مولا امیرالمؤمنین علی (ع) و ایرانی که بسیار غنی، متمدن است.

پور دوست علی عنوان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت شرکت در کلاس‌ها محدود است لذا از جوانان علاقه‌مند خواهشمندیم هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان مراجعه کنند مهلت ثبت‌نام تا 7 مردادماه سال جاری خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.