به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری عصر یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی اندیمشک افزود:این اعتبارات برای تکمیل یا احداث پروژه های مختلف در سطح شهرستان اندیمشک هزینه خواهد شد.
وی اظهار کرد: تکمیل و افتتاح طرح های عمرانی با پیشرفت بیش از 70 درصد، اولویت شهرستان اندیمشک است.
جهانگیری گفت: با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت استاندار خوزستان، نیازهای شهرستان در ارتباط با ارتباطات ماده 180 رفع و به زودی در اختیار طرح های عمرانی شهرستان قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: پارسال با حمایت بسیار خوب نماینده مردم اندیمشک برای اجرایی کردن پروژه های بلاتکلیف تلاش خوبی انجام شد و این پروژه ها در مراحل اتمام قرار دارند.
وی گفت:برای تسریع در تکمیل پروژه های تعریف شده شهرستان اندیمشک که در شورای برنامه ریزی استانی مصوب گردید، مشکل اعتبار نخواهیم داشت.
مجید پورفاطمی کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان هم گفت:در سال جاری جهش مناسبی در اختصاص اعتبار داده شده به استان خوزستان، صورت پذیرفته است که بخشی از این اعتبارات در شهرهای استان توزیع گردیده است.
وی اظهار کرد:منابع در نظر گرفته شده متمرکز بر محقق نمودن برنامه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال می باشد که اولویت در توسعه زیرساختهای اشتغال پایدار می باشد.
پورفاطمی گفت:دیدگاه اعضای کمیته برنامه ریزی اندیمشک ، باید در راستای توسعه شهرستان باشد چرا که در شورای برنامه ریزی استانی مصوب گردیده فقط 10 درصد اعتبارات محلی به پیشبرد پروژه های جدید و 90 درصد اعتبارات و منابع برای تکمیل طرحهای نیمه تمام اختصاص داده شود.
وی بیان کرد:اعتبارات اندیمشک امسال رشد خوبی داشته که از این اعتبارات باید در راستای توسعه شهرستان استفاده بهینه شود.
در این جلسه در خصوص پروژه های اندیمشک و اعتبارات لازم بحث و تصمیم گیری شد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.