به گزارش ایرنا مصطفی سمالی روز یکشنبه در نشست شورای اداری به مناسبت پنجم مرداد سالگرد اقامه اولین نماز جمعه کشور دردفتر امام جمعه شهرستان اظهارکرد:شکل گیری و پی ریزی برنامه های مختلف فرهنگی در نماز جمعه و نهاد نماز جمعه انجام می شود و نیاز است مسئولان حضور فعال در نماز جمعه و ارتباط صمیمی با شخص امام جمعه داشته باشند.
وی افزود: همه مسئولان در رابطه با مسائل فرهنگی شرح وظایفی دارند که باید با ارتباط بیشتر با نهاد نمازجمعه و استفاده از رهنمودهای امام جمعه در جهت انجام بهتر امورفرهنگی کوشا باشند.
رییس شورای اداری شهرستان شوشترادامه داد: توجه به معارف و مسائل دینی در کشورهای مختلف جهان از اولویت های مهم محسوب می شود و ما که درای دینی کامل و جامع هستیم باید بیشتر به این مسئله توجه کنیم. امام جمعه شهرستان شوشتر نیز در این نشست با توجه به اهمیت حضور در نماز جمعه از منظر آیات وروایات مختلف و فرمایشات مقام معظم رهبری خواستار حضور بیشتر مسئولان در نماز جمعه و ارتباط نزدیک تر آنها با نهاد نماز جمعه شد.
حجت الاسلام والمسلیمن شکرا... سلیمانی افزود:متاسفانه یکی از مشکلاتی که شوشتر را عقب نگه داشته حضور کم رنگ مسئولان در شهر است که یا باید حضورشان را بیشتر کنند یا این سمت را به شخص دیگری واگذار کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشترادامه داد:جالب است اگر قرار باشد مقام مافوقی در یک روز تعطیل در شهرستان حضور پیدا کند مدیران همه حضور پیدا می کنند اما وقتی بحث نماز جمعه باشد بعضی از مدیران در 52نمازجمعه سال حتی در یک نماز هم شرکت نمی کنند.
وی گفت:اگر شخصی مسئولیتی در شهرستان شوشتر بپذیرد باید در نماز جمعه حضور داشته باشد که مشکلات مردم به وی منتقل شود.
7159/6002
خبرنگار:ایمان صادقی حسنوند**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.