داریا اخگر صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: ۸۵ هزار و ۳۹۹ لیتر فرآورده بنزین و عمدتا نفت و گاز توسط نیروی انتظامی کشف و در انبار نفت نظامی اهواز تخلیه شد.

وی افزود: در سال ۹۵ جلسات داخلی ۷۸۲ پرونده مطرح و آنهایی که به تعزیرات ارجاع شده ۲۱ مورد بودند. یک هزار و ۲۰ مورد بازرسی با نیروی انتظامی و ۱۰ مورد با صنعت، معدن و تجارت داشتیم.

معاون فنی و عملیاتی و سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به اینکه ۶۱ مورد پایش فعالیت های خود شرکت پخش داشتیم، گفت: ۲۳ مورد دوره آموزشی با حضور ۱۰۶ نفر با مدت آموزش ۲۴۸ ساعت برگزار شد. ۵۴ میلیارد ریال غرامت ابلاغ، ۹ میلیارد ریال اخذ و سایر غرامت ها منتظر تعیین تکلیف است.

اخگر ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال نیز ۴۸۰۰ لیتر فرآورده نفتی توسط نیروی انتظامی کشف شد؛ ۱۰ جلسه پیگیری مسائل و ۱۹۴ پرونده مطرح و کارهای آن پیگیری شد. غرامت های امسال تاکنون ۱۰ میلیارد ریال بوده که تمام آن هم اخذ شده است.

وی بیان کرد: برای ناوگان حمل و نقل شهری دستورالعمل بارنامه به زودی ابلاغ می شود؛ همچنین متأسفانه تاکنون نصب جی. پی. اس از سوی راهداری ها (با وجود ابلاغیه کشوری) عملیاتی نشده است.

معاون فنی و عملیاتی و سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز اظهار کرد: فروش سوخت مرزنشینان هنوز عملیاتی نشده و پس از اخذ مجوز این کار اجرایی می شود. کرخه شوش، فجر هویزه و مرکزی هویزه با ما قرارداد منعقد کرده اند ولی برای عملیاتی شدن فروش سوخت از سوی این تعاونی های مرزنشینان ظاهرا مشکلاتی با طرف عراق وجود دارد.

اخگر خبر داد: ۲۶ هزار و ۱۵۰ مورد بازدیدهای کنترل امنیت فرآورده ها، مصرف و ایمنی را در سطح منطقه اهواز انجام دادیم. کلیه واحدهای زیرمجموعه ما در سطح اهواز به صورت روتین عملیات های بازدید خود را انجام می دهند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 707401
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.