یک اکیپ تخصصی صخره و سنگ نوردی نفت برای مشارکت در عملیات امداد و جست و جوی مفقودان حادثه گرداب کول خرسان، به دزفول اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با صدور دستوری از سوی بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیریت های ایمنی، بهداشت و محیط زیست، ترابری و پشتیبانی تولید، روابط عمومی و امور ورزش مناطق نفتخیز جنوب موظف به همکاری با گروه های امدادی مستقر در محل و جست و جوی مفقودان این حادثه  شدند.

رییس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این رابطه گفت: در اولین گام پس از هماهنگی با مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت و همکاری مدیریت ترابری و پشتیبانی تولید، اکیپی 6 نفره به سرپرستی اسماعیل حاجی پور سرپرست هیات کوهنوردی صنعت نفت، همراه با تجهیزات تخصصی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

علی صفی خانی افزود: این تیم حرفه ای که  متشکل از ورزشکاران زبده رشته های صخره و سنگ نوردی می باشند، با هماهنگی جمعیت هلال احمر در عملیات جست و جوی مفقودان حادثه، مشارکت خواهند کرد.

 وی با اشاره به اینکه سه تن از اعضای خانواده نفت نیز در بین افراد گرفتار آمده در صخره وجود دارند، گفت: پیگیری وضعیت این عزیزان و همچنین مشارکت و هماهنگی جدی با مسولان استان و شهرستان دزفول، از شب گذشته با دستور اکید مدیر عامل محترم در دستور کار مدیریت های پیش گفته قرار گرفته است.

 رییس اچ اس ای مناطق نفتخیزجنوب تصریح کرد: همچنین با پیگیری روابط عمومی این شرکت و به درخواست فرمانداری دزفول، هماهنگی اعزام بالگرد نیز به عمل آمده است.

حادثه گرداب کول خرسان دزفول، روز پنج شنبه 29 تیرماه در پی عزیمت یک تور گردشگری غیر حرفه ای به این منطقه و مبادرت آنان به استفاده از تیوب برای پیمودن خطرناک ترین بخش رودخانه دز رخ داد که منجر به بروز حادثه شد.

 آمار های ضد و نقیضی از مجروحان، مفقودان و تلفات انسانی این حادثه منتشر شده است که بیانگر حضور حداقل سه نفر از کارکنان صنعت نفت در بین مفقودان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.