به گزارش خبرنگار ایرنا اهالی روستاهای ماهور برنجی سلفی و علیا و روستای میدان از توابع بخش سردشت دزفول از نخستین ساعات بامداد روز شنبه با تجمع در مسیر این روستا با خودروهای خود جاده را مسدود کردند.
تعدادی از اهالی مامروبرنجی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: جاده روستاهای ماهور برنجی به طول حدود 17 کیلومتر به دلیل تردد شبانه روزی دهها دستگاه دکمپرسی حامل شن و ماسه از معادن منطقه از ایمنی لازم برخوردار نبوده و موجب وقوع حوادث خونبار رانندگی شده است.
در آخرین حادثه رانندگی که اواخر هفته گذشته در مسیر روستاهای ماهور برنجی رخ داد 2برادر سوار بر موتورسیکلت در برخورد با یکدستگاه کمپرسی جان باختند.
تجمع کنندگان خواستار اقدام اداره راه و شهرسازی و سایر دستگاه های متولی برای بهسازی جاده روستاهای ماهور برنجی شدند.
به گفته آنها 10 کیلومتر از مسیر 17 کیلومتری جاده ماهور برنجی بخش سردشت دزفول به دلیل وجود معادن شن و ماسه و تردد شبانه روزی دهها دستگاه کمپرسی تخریب شده و تردد در آن برای اهالی این روستاها و نیز عشایر حادثه خیز شده است به طوریکه این جاده به قتلگاه اهالی ساکن در روستاهای منطقه تبدیل شده است.
بخشدار سردشت دزفول نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تائید خرابی جاده دهستان ماهور برنجی گفت: این جاده مدتهاست که بهسازی نشده و آسیب دیده است.
مسعود سخایی گفت:طبق پیگیری به عمل آمده مقرر شده بود تا جاده روستاهای ماهور برنجی با کمک معادن شن و ماسه که بیشترین تردد را در این جاده دارند بهسازی شود اما برخی معادن شن و ماسه به تعهد خود عمل نکردند.
وی افزود: 15 کیلومتر از جاده مذکور بر اثر تردد شبانه روزی دهها دستگاه کمپرسی حامل شن و ماسه به شدت آسیب دیده و تردد در آن حادثه خیز شده است.
بخشدار سردشت گفت: مشکل این جاده در دست پیگیری است.
علاوه بر اهالی روستاهای ماهور برنجی سفلی و علیا و میدان ، عشایر مستقر در منطقه نیز از این جاده برای تردد به شهر دزفول استفاده می کنند.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.