اسفندیار دائم الذکر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای طرح بهسازی و نوسازی ورزشگاه تختی آبادان پس از تدوین و تامین اعتبارات لازم با شتاب قابل توجهی در دست اجراست و تا پیش از آغاز هفدهمین دوره رقابت ‌های لیگ برتر فوتبال کار به پایان می رسد.
وی اظهار کرد: به این ترتیب تیم نفت دیدارهای خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر کشور را می تواند در بهترین موقعیت برگزار کند.
به گفته مدیر عامل پالایشگاه آبادان، بازسازی جایگاه ضلع غربی ورزشگاه و نصب و تجهیز صندلی ها، رنگ آمیزی تمام سطوح سازه ای ورزشگاه، تعویض تابلو(اسکوربرد) و آماده سازی آن به منظور پخش بهینه موارد مرتبط، تامین آب شرب خنک مورد مصرف تماشاگران، تهیه و نصب جایگاه های بازیکنان ذخیره هر دوتیم میزبان و میهمان و همچنین جایگاه های نماینده فدراسیون و پزشک تیم، آماده سازی چمن زمین، آماده سازی سیستم تهویه رختکن های تیم های میزبان و میهمان و نیز تامین نور و روشنایی ورزشگاه با نصب سیستم برق اضطراری برای مواقع ضروری و اتفاقات ناخواسته ای که منجربه قطع برق ورزشگاه شود، از مهمترین مواردی است که پالایشگاه آبادان در این زمینه به انجام رسانده است.
ورزشگاه تختی آبادان ورزشگاهی چند منظوره در شهر آبادان است که بیشتر برای انجام بازی‌ های فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد و در حال حاضر به عنوان ورزشگاه خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شناخته می ‌شود.
هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران پنجم مرداد ماه سال جاری آغاز می شود و تیم صنعت نفت آبادان در نخستین دیدار میزبان استقلال تهران است.
6002/7104
**خبرنگار:مسعود گادار**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.