رضا نجاتی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:این اعتبار برای تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی ، کف پوش و نصب سامانه سرمایشی و آبسردکن ،استخر همچنین احداث سالن های جدید و پنج زمین چمن فوتبال در شهر و روستاهای این شهرستان هزینه می شود.
رییس شورای ورزش شهرستان شوش بر توجه به روستاهای محروم و حاشیه شهر شوش همچنین توجه ویژه به ورزش محلات تاکید کرد و گفت:تنها راه رفع مشکلات حوزه ورزش در این شهرستان بعد از تامین اعتبار مورد نظر ، کنار گذاشتن اختلاف نظر و تعامل بین اداره ورزش و جوان و هیئت های با سابقه این شهرستان است.
به گزارش ایرنا نجاتی همچنین در نشست شورای ورزش این شهرستان بر ساماندهی امور جوانان به ویژه اشتغال ، تحصیل ، ازدواج و مسکن تاکید کرد و گفت: با ایجاد شرکت های تعاونی و کارآفرین می توان مشکل اشتغال جوانان این شهرستان را حل کرد.
وی جوانان را بیشترین قشر جامعه معرفی کرد و افزود:در برنامه ریزی صورت گرفته نباید جوانان فراموش شوند و وظیفه همه مسئولان رسیدگی به مسایل و مشکلات جوانان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شوش نیز در این نشست به تشریح فعالیت های فصل تابستان این اداره پرداخت و اظهار داشت : اخذ مجوز هفت مدرسه فوتبال و فوتسال ، والیبال و هندبال ، اخذ مجوز پنج باشگاه جدید التاسیس و 2 ایستگاه دوچرخه سواری در پارک میراث و هفتم تیر با 50 دستگاه دوچرخه از عمده ترین فعالیت های اداره ورزش و جوانان شوش در فصل تابستان است .
رشید هدایتخواه همچنین از بیمه 2 هزار و 500 ورزشکار این شهرستان خبر داد.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.