با ابتکار کارشناس شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری دستگاه های کالیبراتور فلوک ۷۱۸ تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، با ابتکار و تلاش کیانوش صفری از کارشناسان تعمیرات ابزار دقیق شرکت، دستگاه های کالیبراتور فلوک 718 تعمیر و بازسازی شد.

صفری در رابطه با تعمیر این دستگاه ها گفت: دستگاه فلوک مدل 718  از دستگاه های مرجع کالیبراسیون و از ملزومات تعمیرات ابزار دقیق می باشند که به دلیل نقص فنی در سیستم الکترونیکی و نیو ماتیکی مدتها از کار افتاده و کارایی خود را از دست داده بودند،  پس از استعلام از نمایندگی این دستگاه در پایتخت متاسفانه هیچ کس قادر به تعمیر این دستگاه نبوده و فقط باید در خارج از کشور تعمیر و بازسازی می شدند.

وی افزود: پس از مطالعات مستمر و پیشنهاد این جانب مبنی بر تعمیر این دستگاه ها با مساعدت رئیس محترم نگهداری و تعمیرات، این دستگاهها در اختیار بنده قرار گرفت و توانستم دو دستگاه از کالیبراتورهای غیرقابل استفاده را که فرآیند ساخت و تولید آنها انحصاری است، تعمیر و مجدداً جهت استفاده در اختیار همکاران عملیاتی قرار دهم.

کیانوش صفری با اشاره به حساسیت و کارایی این دستگاه به عنوان یکی از اجزاء ‌اصلی ابزار دقیق، افزود: این آمادگی را دارم که با همکاری مجموعه مدیریت شرکت سایر دستگاههای کالیبراتور از نوع فلوک را که دچار ایرادات اساسی هستند تعمیر و بازسازی نمایم.

این اقدام ضمن نشان دادن توانایی کارشناسان و پرسنل بومی منطقه، سود و صرفه اقتصادی نیز برای شرکت در بر داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.