عزیزالله شهبازی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:صحت برگزاری انتخابات پس از 2 مرحله بازشماری 50 دردصد از صندوق های اخذ رای شورای اسلامی شهر آبادان انجام شد.
وی اظهار کرد:پس از برگزاری انتخابات نامزدهای معترض به نتایج نیز در فضایی کاملا آرام و برابر با قانون اعتراض خود را اعلام وهیات نظارت نیز طبق قانون نسبت به بررسی موارد مطرح شده اقدام کرد.
شهبازی ضمن تشکر از سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان، شورای تامین شهرستان آبادان و ائمه جمعه شهرستان در برگزاری انتخابات در فضایی سالم و امن، اظهار داشت: بازشماری صندوق ها در ترکیب 9 نفر اعضای اصلی و پنج نفر اعضای علی البدل تاثیری نداشت.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان به مشارکت بیش از 53درصدی مردم شهرستان آبادان در انتخابات شورای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: میزان مشارکت مردم نسبت به دوره های قبل در حدود 12درصد رشد دارد که بیانگر افزایش حس مشارکت در امور و سرنوشت خود است.
به گزارش ایرنا با اعلام صحت انتخابات شورای شهر آبادان آقایان:حمید کوراوند، حسن کمری، آرش بهفر، خلیل جنامی، ناصر کعبی، عبدالکریم پوردریس، فؤاد دریس فرد، سید شریف موسوی، عبدالله کعبی
9 عضو اصلی پنجمین دوره شورای شهر آبادان پس از طی فرآیند قانونی همزمان با شوراهای سراسر کشور کار خود را در پارلمان شهری آبادان آغاز خواهند کرد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستان و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و شهرستان آبادان آغاز شد.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.