به گزارش یکشنبه روابط‌ عمومی بیمه ایران، این موضوع در آیینی که مدیران عامل کنسرسیوم بیمه‌گران داخلی و مدیران ارشد صنعت پتروشیمی حضور داشتند، اعلام شد.
بر اساس این گزارش، مدیران صنعت پتروشیمی در این مراسم با اعلام رضایت از تلاش ها و اقدام های بیمه‌گران داخلی با محور بیمه ایران، توسعه پوشش های بیمه ای در همه بخش های این صنعت را خواستار شدند.
به گزارش ایرنا، 16تیر پارسال پتروشیمی بوعلی سینا در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر خوزستان دچار آتش‌سوزی شد؛ مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا یکی از واحدهای تولیدکننده مواد آروماتیک به شمار می رود که مالک سهام آن شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس است.
به محض اعلام خسارت از سوی بیمه‌گزار، کارشناسان خسارت در 18تیر پارسال که مصادف با جمعه بود، با حضور در محل حادثه از مواضع آسیب دیده دیدن و با توجه به اهمیت موضوع از بیمه مرکزی در زمینه استفاده از ارزیابان خسارت بین المللی، مجوز لازم را دریافت کردند.
پس از طی مراحل قانونی و براساس مصوبه هیات مدیره بیمه ‌ایران، مبلغ نهایی خسارت قابل پرداخت 94 میلیون یورو تعیین شد.
امور بیمه شرکت های پتروشیمی با راهبری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و در قالب کنسرسیوم بیمه گران داخلی شامل بیمه ایران با سهم 55.7 درصد و شرکت های بیمه آسیا، البرز، دانا، کارآفرین، ملت، پارسیان، سامان، ایران‌معین، میهن و دی در مجموع 44.3 درصد انجام می شود.
اکنون 19 شرکت پتروشیمی زیر پوشش بیمه قرار دارند.
2025*1961*/ 6037
تنظیم: لیلا جودی* انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.