به گزارش ایرنا، ظهر امروز شنبه مسولان باشگاه فولاد خوزستان به دنبال درخواست سید سیروس پورموسوی، با حسین غریبی بازیکن فصل گذشته شاهین بوشهر وارد مذاکره شدند و با این بازیکن جنوبی به مدت 3 فصل به توافق رسیدند.
غریبی متولد مردادماه 75 در شهر دلوار استان بوشهر بوده و در پست دفاع چپ بازی می کند این بازیکن سابقه عضویت در تیم های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان شاهین بوشهر را در کارنامه خود دارد.
حسین غریبی، بازیکن جوان و آینده دار فوتبال جنوب کشورمان بوده که برای نخستین بار سابقه حضور در لیگ برتر را با عضویت در تیم فولاد تجربه کند.
غریبی پس از پیوستن به جمع سرخپوشان خوزستانی با اشاره به این که در خوزستان احساس غریبی نمی کنم، اظهار کرد: همواره از باشگاه فولاد خوزستان به عنوان یکی از باشگاه های بازیکن ساز یاد شده و با توجه به علاقه همیشگی ام به این تیم و استان خوزستان آرزو داشتم با بازیدمم در این تیم خودم را به سطح اول فوتبال معرفی و مراحل پیشرفت را طی کنم.
مدافع فصل گذشته شاهین بوشهر با بیان این که همیشه بوی فوتبال در خوزستان جاری بوده و استعدادهای درخشانی از این استان به تیم های ملی راه یافته اند افزود: فولاد گل سر سبد باشگاه های فوتبال جنوب کشور است و با بازیکنان شاخصی که در اختیار دارد می تواند در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
وی که پوشیدن پیراهن تیم شاهین بوشهر را در تمام رده های سنی در کارنامه دارد گفت: بوشهر شباهت های زیادی به خوزستان و اهواز دارد و امیدوارم در کنار دیگر بازیکنان تیم بتوانم یک فصل بسیار خوب در لیگ برتر داشته باشم و باعث خشنودی هواداران فولاد خوزستان شوم.
6002خبرنگار: پارسا شاکری**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.