فرماندار هندیجان در مراسم گرامی داشت هفته ی قوه قضاییه در این شهرستان، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه خود در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش مودت در جمع مسئولان، کارکنان ادارات و نهادها و برخی از مردم هندیجان در مسجد جامع این شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب، اظهار داشت: سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و هفته قوه قضائیه را گرامی می‌داریم.

وی افزود: ما یاد و خاطره این شهدای عزیز را در فاجعه تروریستی بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 گرامی داشته، به ملت شریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: از سال 1358 تا سال 1360 چند رویداد در کشور ما به وجود آمد یک گروهک‌های تروریستی فرقان، مجاهدین خلق، کودتای نوژه، حمله وحشیانه آمریکا به طبس و آغاز 8 سال جنگ تحمیلی ازجمله آن‌ها بوند.

وی گفت: در جنگ تحمیلی با عنایات غیبی الهی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و ایستادگی قهرمانانه ملت شهیدپرور ایران به بهترین شکل مدیریت شد.

مودت عنوان کرد: ملت ما با پیروی از مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) این نهضت الهی و حمله ددمنشانه کوردلان بعثی را به بهترین شکل هدایت و پیروزی را نصیب خود کردند.

وی افزود: بعد از همه فراز و نشیب‌های سخت دوران گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدایت‌های مدبرانه خود در مقابل تهدیدهای دشمنان اسلام استوارتر ایستاده‌اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.