به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم علی زاده در همایش هم اندیشی ائمه جمعه استان خوزستان در مصلای نماز جمعه بندرماهشهر اظهار داشت:این استواری و جاودانگی مرهون رهبری نظام است که توانسته در طول این سه دهه نظام را با ایمان به مردم و نگاه اعتقادی ، نه نگاه تشریفاتی سکان داری کند.
معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با تشریح سه ویژگی بارز مردم ایران گفت: مردم ما از سه ویژگی ایمان، اتحاد و آگاهی برخوردارند و به خوبی درک کرده اند که همین سه ویژگی خمیرمایه انقلاب است و اتحاد و اقتدار آینده کشور ایران را تضمین کرده است.
حجت الاسلام علی زاده ادامه داد: این اتحاد و انسجام مردم ایران در طول این 38 سال بعد از انقلاب هیچ گاه مورد پسند دشمنان نبود و همواره در تلاش برای فتنه انگیزی، توطئه چینی و برهم زدن اتحاد و یکپارچگی کشور بودند.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار چند روز گذشته خود با مسوولان نظام خاطرنشان کرد: برخی گاهی از روی غفلت و بی توجهی حرف هایی می زنند که باعث ایجاد دو دستگی بین مردم می شود و اقدام به خط کشی بین مردم می کنند.
معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: مردم در طول این سالیان استاد انتخابات شده اند و همه یکپارچه به انقلاب متعهد هستند بنابراین به هیچ وجه پذیرفته نیست که اقدام به مرزبندی بین مردم کنند، رئیس جمهوری، باید رئیس جمهور توده مردم باشد.
حجت الاسلام علی زاده ادامه داد: تقسیم بندی بر اساس اصول گرا و اصلاح طلب به هیچ عنوان صحیح نیست و باید همواره تقسیم بندی ها بر اساس انقلابی و غیرانقلابی بودن باشد، مردم دیگر در مباحث سیاسی از برخی خواص جلو افتاده اند و در تشخیص توطئه ها و فتنه ها پیشی گرفته اند.
وی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی ویژگی بارز مردم ایران است، اظهار داشت: بصیرت و آگاهی مردم سرمایه بزرگی برای این نظم است که نیازمند یک پشتوانه است و این پشتوانه همان نعمت ولایت فقیه و رهبری دینی است که باید قدر این پشتوانه و سرمایه عظیم را بدانیم.
وی گفت:امروز تمام ملت های مظلوم نگاه خود را به ملت ایران دوخته اند که بتوانند با در پیش گرفتن روش و منش ایران و ایرانی در راه آزادی خواهی دنباله رو این مردم باشند. ما نیز باید قدر این نعمت ها را بدانیم و در راه خود ثابت قدم باشیم.
6068
خبرنگار: آمنه محتشمی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.