فراخوان دومین جشنواره دوسالانه‌ی کتاب شعر خوزستان «خورهای احساس»، اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جشنواره توسط انجمن شعر و ادب بندر امام خمینی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این بندر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در راستای تعالی هنر و بازتاب نگاه خلاقانه و موشکافانه‌تر در عرصه‌ی شعر و ادبیات استان خوزستان و با هدف شناخت، بررسی و رتبه‌بندی مجموعه شعرهای چاپ‌شده شاعران استان خوزستان برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در جشنواره:

* کتاب‌های منتشرشده در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ از شاعران استان خوزستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. ( به آثار رسیده‌ای که تاریخ نشر آنان غیر از سال‌های ذکرشده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد).

*شاعران بخش کلاسیک می‌بایست ۴ جلد، شاعران بخش سپید ۴ جلد و شاعران بخش تلفیقی (کلاسیک و سپید) ۷ جلد از کتاب‌های چاپ‌شده خود را به دبیرخانه‌ی همایش ارسال نمایند.

*آثار ارسالی ضمن اینکه نباید قبلاً در هیچ جشنواره‌ای ارائه شده باشند، باید همراه مشخصات دقیق (شخصی و ادبی)، نشانی کامل پستی و تلفن تماس (طبق فرم زیر)، به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

* پس از داوری آثار رسیده، در آیین پایانی جشنواره، از برگزیدگان آن با اهدای تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر شده و کتاب برتر سال استان خوزستان در حوزه شعر معرفی می‌شود.

* علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی  http://anjomanabekh.blogfa.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۹۱۶۳۵۳۳۳۸۱ تماس حاصل نمایید.

 

گاه‌شمار جشنواره:

*مهلت ارسال آثار به دبیرخانه: ۲۵ مردادماه ۱۳۹۶

*زمان برگزاری مراسم پایانی: نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۶

 

آدرس دبیرخانه :

خوزستان – بندر امام خمینی - روبروی پارک خلیج‌فارس – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی«ره» - تلفن تماس: ۵۲۲۳۵۲۶ // نمابر: ۵۲۲۳۵۳۰۸

 

فرم شرکت در دومین جشنواره دوسالانه استانی خورهای احساس

 

نام و نام خانوادگی.................................. نام پدر.................. متولد......................... شهرستان................................

متقاضی شرکت در بخش :

کلاسیک، نام آثار:................................................................................ 

سپید، نام آثار:..................................................................................... 

تلفیقی، نام آثار:................................................................................... 

 

مختصری از سوابق ادبی:

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.