فرماندار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این شهرستان، گفت: با توجه به محرومیت‌هایی که در برخی اقشار مختلف مردم وجود دارد سعی ما توسعه و افزایش مؤسسات خیریه در جهت جذب کمک‌های مردمی و رفع این موارد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، کوروش مودت، اظهار داشت: با توجه به مشکلات فراوانی که در برخی اقشار مردم‌ داریم نیازمند توسعه و افزایش مؤسسات خیریه جهت جذب کمک‌های مردمی و در اختیار قرار دادن آن‌ها به مستمندان و بیماران نیازمند هستیم.

وی افزود: در جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان هندیجانی که برای اولین بار در هندیجان برگزار شد مبلغ 20 میلیون تومان از سوی مردم تقدیم ستاد دیه شد تا از 5 نفر زندانی هندیجانی حداقل دو الی سه نفر آزاد شوند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: بنده از عوامل حرکت خیر جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان غیره عمد تشکر و قدردانی می‌کنم از مردم و مسئولان هندیجان که در این امر خیر شرکت کردند نیز قدردانم. در حقیقت جامعه ما نیاز به همبستگی و انسجام دارد.

وی گفت: ما برای اینکه مشارکت‌های مردمی را افزایش دهیم از توسعه و ایجاد مؤسسات خیریه استقبال کرده و برای راه‌اندازی آن‌ها همکاری جدی خواهیم کرد.

مودت عنوان کرد: انشالله چند موسسه خیریه با همکاری بانوان شهرستان ایجاد خواهد شد. مؤسسات خیریه بازوان ما برای کمک به مستمندان هستند.

وی افزود: ما نیاز به مؤسسات خیریه در بیماری‌های خاص، ساخت مسکن برای محرومین، کمک به فقرا و مستمندان داریم که انشالله به همت مردم عزیز هندیجان فعالیت خود را در این شهر محروم آغاز خواهند کرد.

فرماندار هندیجان بیان کرد: در اولین جشن گل‌ریزان هندیجان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد برخی خیرین و مسئولان حاضر سخاوت خود را نشان دادند.

وی گفت: برگزاری جشن گل‌ریزان مقدمه‌ای است جهت انجام این امر خیر و امیدواریم همه اقشار با برگزاری این‌گونه جشن‌ها مشارکت خوبی در کمک به نیازمندان داشته باشند.

مودت عنوان کرد: با توجه به سخاوتی که مردم هندیجان از خود نشان دادند امیدواریم این شهرستان در کمک به مستمندان و محرومین از دیگر شهرهای استان خوزستان جلوتر باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.