حجت الاسلام سید لطف الله سپهر شامگاه روزر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مراسم سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش در استان اظهار کرد:حجت الاسلام دانش، سیدجواد شرافت و شهید چراغ زاده از جمله نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و از فعالان اندیشه دینی و انقلابی بودند که در فاجعه خونین نفاق و لیبرالیسم در هفتم تیرماه به شهادت رسیدند.
وی افزود: همواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه یکی از برنامه های مهم ما در هر سال به شمار می رود و در سال جاری نیز مراسم با حضور باشکوه مردم و مسئولان استان در مسجد جوادالائمه اهواز برگزار شد.
مسئول شورای هماهنگی خوزستان ادامه داد: خون پاک شهدای هفتم تیر باعث شد چهره واقعی لیبرالیسم و نفاق در کشور نمایان شده و ماهیت زاویه دار آن ها با اندیشه های امام خمینی(ره) آشکار شود.
وی بیان کرد:آشکار شدن ماهیت ضد توحیدی و ضد اسلامی جبهه نفاق باعث شد این افراد از عرصه تصمیم گیری در کشور تصفیه شوند.
حجت الاسلام سپهر تصریح کرد: به همان اندازه ای که خون سیدالشهدا(ع) در استمرار مکتب اسلام تاثیرگذاشت، شهادت شهید بهشتی نیز در استمرار انقلاب تاثیرگذار بود.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هفته ای را با عنوان تبیین حقوق بشر آمریکایی در ایران تعیین کردند که از ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب آغاز شده و واقعه هفتم تیر و بمباران شیمیایی در سردشت توسط رژیم بعث، شهادت شهید مدنی و شهید کچویی و انهدام هواپیمای مسافربری ایران که همگی دست آمریکا در آن است را در بر می گیرد.
مسئول شورای هماهنگی خوزستان گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا ماهیت آمریکا را در بحث حقوق بشر و نسبت آن با ترور و تروریسم تبیین کنیم و ظلم هایی را که بر کشور اسلامی ما روا داشته را به همگان معرفی کنیم.
وی بیان کرد: انتظار است برای شهدای هفتم تیرماه همایش ها، گردهمایی ها و سمینار های بیشتری برگزار شود و شاهد ارتقای کمی و کیفی این برنامه ها در هر سال باشیم.
7152/6068 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.