به گزارش پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، حسن کریمی با بیان اینکه شهروندان اهوازی در امر صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف برق در گرمای شدید چهارشنبه نقش بسزایی داشتند اظهار کرد:شهروندان کلانشهر اهواز روز چهارشنبه 7 تیرماه یکی از گرمترین روزهای سال را تجربه کردند و با همکاری و عملی نمودن توصیه های مدیریت مصرف برق در ساعت پیک یا اوج مصرف که در اهواز از ساعت 12 تا 18 و از غروب آفتاب تا ساعت 24 بود کمک شایان توجهی در کنترل و مصرف بهینه برق و انرژی داشته اند .
کریمی ادامه داد : چهارشنبه به مدت 10 دقیقه شاهد قطع اضطراری 17 فیدر از مجموع 330 فیدربرق فشار متوسط در کلانشهر اهواز بودیم که نشان از حسن توجه مردم در یاری رسانی به فرزندان خود در صنعت برق اهواز است.
وی افزود : رعایت الگوی مصرف و استفاده نکردن از لوازم الکتریکی غیر ضروری در ساعت پیک باعث کاهش بار شبکه شده و زمینه پایداری هرچه بیشترشبکه را برای کلانشهر اهواز در شرایط گرم و سخت آب و هوایی به همراه داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: طبق اعلام ستاد بحران و سازمان هواشناسی امروز پنجشنبه نیز شاهد افزایش بالای دمای هوا خواهیم بود که به شهروندان گرامی توصیه می شود در ساعت پیک برق همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد بروز قطع برق اتفاقاتی نشویم .
به گزارش هواشناسی خوزستان چهارشنبه دمای هوای باوی، کارون، حمیدیه، شوشتر، آغاجاری، امیدیه، آبادان، هندیجان، خرمشهر ، شوش و دزفول به بالای 52 درجه رسید.
7165/6068
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد **انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.