مولف این کتاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کتاب با 20 داستان کوتاه، آمیزه‌ای از خاطره و داستان است که در شرح احوالات علامه شیخ شوشتری به نگارش در آمده است.
وی با بیان این که درباره شیخ شوشتری کتاب‌ها و مقالات بسیاری نوشته شده است توضیح داد: در این اثر سعی شده کرامات شیخ به صورت داستان‌های جذاب دربیاید تا برای خواننده جذابیت داشته باشد.
امانی ادامه داد: همه داستان‌ها این کتاب در عالم واقع رخ داده اند و تخیلی نیستند و اصالت، اصل ماجرا و حفظ امانت در آن به صورت کامل رعایت شده است.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری مطالب این کتاب را از طریق تحقیق میدانی و استفاده از منابعی همچون کتابهای 'سوگ آفتاب'، 'یادی از شوشتر'، 'ستاره درخشان شوشتر'، 'خاطرات و کراماتی از خاندان شیخ' ، 'جلوه فضل و فضیلت' و 'آفتاب شوشتر' به دست آوردم.
این نویسنده مجموعه شعر 'عروس آفتاب' (1381)، مجموعه داستان 'عشق سال‌های جوانی' (1381)، مجموعه شعر 'داد از غم تنهایی' (1379) و مجموعه شعر 'برای آسمان چشم هایم' (1379) را در کارنامه خود دارد.
به گزارش ایرنا محمدتقی شوشتری معروف به علامه شوشتری یا محقق شوشتری، که در بین مردم شوشتر مشهور به شیخ شوشتری و حاج شیخ بود، یکی از علما و دانشمندان معاصر است که در ساحت حدیث‌پژوهی خدمات ارزنده و بی‌سابقه‌ای انجام داده‌است.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.