در این جلسه مصوباتی نظیر آبیاری فوری پارک با بسیج همه امکانات، تمیزکاری و نگهداری درختان و نصب ایستگاه پمپاژ در پارک مذکور تصویب گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اداره کل مدیریت بحران استان جلسه ای در فرمانداری اهواز با حضور فرماندار و شهردار این کلان شهر و مدیرکل بحران استان به همراه مدیرکل محیط زیست و سایر مدیران مربوطه با هدف ساماندهی پارک شهروند برگزار کرد.

در این جلسه حاجی زاده مدیرکل بحران استان گزارشی از جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون که به دستور استاندار برگزار شد، ارائه نمود و از وضعیت نابسامان و آشفته این پارک ابراز تاسف و نارضایتی کرد و از مشکلات زیست محیطی و غیرمترقبه کلانشهر اهواز که شهروندان با آنها درگیر هستند به شدت گلایه نمود.

حاجی زاده تاکید کرد: با اینکه هزینه های زیادی در زمینه درختکاری در کانون های گرد و غبار شده اما شاهد نابودی درختان در کلانشهر اهواز هستیم.

در نهایت با توجه به پیشنهادات حاجی زاده، مصوباتی نظیر آبیاری فوری پارک با بسیج همه امکانات، تمیزکاری و نگهداری درختان و نصب ایستگاه پمپاژ در پارک مذکور تصویب گردید.

همچنین مقرر گردید کمیته ای جهت نظارت بر عملکرد شهرداری با حضور نمایندگانی از مدیران حاضر در جلسه تشکیل شده و مراحل اجرا و پیشرفت کار را پیگیری نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.