به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به وضعیت اشتغال و ظرفیت های اشتغال از سرمایه گذاران داخلی و بومی خواست در جهت رونق اشتغال و توسعه شهرستان کمک کنند و مسئولان را در این امر یاری دهند.
وی افزود: شهرستان گتوند با دارا بودن ظرفیت های آب،خاک حاصلخیز، کارخانه لاستیک ومعادن، پتانسیل خوبی برای اشتغالزایی دارد و نیازمند همکاری سرمایه گذاران داخلی و بومی است، تا هرچه سریعتر مشکلات این شهرستان برطرف شود.
امام جمعه گتوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده شهدای مدافع حرم گفت: گزافه‌گویی رئیس جمهوری امریکا موضوع جدیدی نیست زیرا نظام اسلامی از ابتدا با توطئه های گوناگونی مواجه بوده است و بدخواهان ملت ایران هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.
حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم قدردانی از شهیدان و خانواده‌های آنان، گفت: همه زیر بار منت شهیدان هستیم و هر کس در جهت فراموش شدن یاد شهیدان یا بی‌اعتنایی به خانواده‌ها آنان اقدامی انجام دهد در واقع به کشور خیانت کرده است.
وی پیشاپیش با تبریک عید سعید فطر بر پرداخت فطریه تاکید کرد و افزود: متاسفانه در سال های گذشته به دلیل ناهماهنگی و پراکندگی در جمع آوری، آمار زکات در شهرستان گتوند پایین بود، ولی امسال با برنامه ریزی قرار است با هماهنگی خاصی زکات مردم جمع آوری شود.
خطیب جمعه گتوند با اشاره پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه آمار افراد نوجوان معتاد به مواد مخدر افزایش یافته و خانواده ها باید هوشیار باشند و از فرزندان خود مراقبت کنند و نسبت به این پدیده شوم و خانمان سوز بی تفاوت نباشند.
حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: مردم بار دیگر در راهپیمایی روز قدس وحدت و انسجام اسلامی را مطالبه کردند و هرگز از پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و دیگر مسلمانان دست نخواهیم کشید.
وی در پایان با گرامی داشت هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) در انفجار بمب به دست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 و روز قوه قضائیه اززحمات و خدمات قوه قضائیه در این شهرستان تشکر و قدر دانی کرد.
به گزارش ایرنا مردم مومن و روزه دار گتوند امروز بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگرخشم و انزجار خود را نسبت به یاوه گویی رژیم غاصب اسرائیل، آمریکای خونخوار و جنایتکار و هم پیمانان آنان فریاد زدنند.
این مراسم با حضوربا شکوه فرماندار،امام جمعه،خانواده های شهدا ،مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا چهار راه بانک ملت گتوند برگزارشد.
در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه روز قدس قرائت و با تکبیرهای حاضرین بر نابودی اسرائیل و استکبار تاکید شد.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، سماله،صالح شهر ، ترکالکی ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068 خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.