به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود:امروز مسلمانان در همه جهان به تبعیت از امام راحل و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای به خیابان ها آمدند و مرگ بر اسرائیل ، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس را فریاد زدند.
وی دفاع از مسلمانان را یک عمل صالح توصیف کرد و گفت: در خوزستان در بیش از یکصد نقطه ، راهپیمایی روز قدس برگزار شد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: مردم عزیز ،مومن و با بصیرت خوزستان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در هوای بسیار گرم ، دین خود را به اسلام عزیز ادا کرده و به فراخوان و دعوت مقام معظم رهبری برای حضور در این عرصه جهانی لبیک گفتند.
وی گفت: ما از مبارزات به حق مردم مظلوم فلسطین در برابر غاصبان صهیونیست حمایت کرده و به یاری خداوند و اتحاد مسلمین ، قدس با مسمانان بازخواهد گشت و صهیونیست ها نابود خواهند شد.
سپهر از حضور همه قشرها ، تشکل ها و احاد مردم مومن و روزه دار این استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.
بنا به این گزارش راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز همزمان با جمعه آخر ماه مبارک رمضان راس ساعت 11 از خیابان امام خمینی(ره) ، مقابل مسجد آیت الله جزایری شروع و تا مصلای نماز جمعه اهواز ادامه داشت.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.