به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: خیابان آزادگان جنوبی از تقاطع خیابان آزادگان جنوبی- سلمان فارسی غربی به طرف میدان شهدا، از میدان شهدا در خیابان آزادگان جنوبی به طرف خیابان سلمان فارسی غربی. از تقاطع سلمان – شریعتی به طرف به طرف تقاطع امام – شریعتی، از تقاطع خیابان طالقانی- شریعتی به طرف تقاطع امام – شریعتی و کلیه فرعی های ورودی به خیابان امام شرقی و غربی از طرف خیابان های طالقانی و سلمان فارسی مسدود می شود.
وی افزود: همچنین از تقاطع خیابان سلمان- بلوار آیت الله بهبهانی بطرف چهار راه آبادان و در صورت لزوم ایجاد محدودیت از تقاطع پاداد به طرف خیابان سلمان فارسی شرقی، بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس – آتش نشانی به سمت چهار راه آبادان، کلیه خیابان های فرعی منتهی به مصلی مهدیه امام خمینی (ره) نیز مسدود می شود.
سرهنگ قدرتی اضافه کرد: طول خیابان امام شرقی از نبش کمپانی یا پیروزی به سمت بلوار آیت الله بهبهانی و خیابان امام غربی (بازار سرپوشیده) نیر بسته خواهد شد.
رئیس پلیس راهور خوزستان ادامه داد: مسیرهای جایگزین شامل طول خیابان ساحلی شرقی، طول خیابان سلمان فارسی و طالقانی،
خیابان کمپانی (پیروزی)، طول خیابان زند از تقاطع پاداد – آیت الله بهبهانی به سمت چهارراه زند و پل کابلی (پل هشتم) است.
وی از کلیه شهروندان اهوازی خواست، در روز راهپیمایی از آوردن خودرو های شخصی و موتور سیکلت در محدودیت های اعلامی خودداری کنند و برای تردد، از خودرو های عمومی استفاده نمایند و مانند همیشه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند .
3004/6002
دریافت کننده: خاطره غفاری**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.