به گزارش ایرنا فرهاد افشارنیا به مناسبت هفته قوه قضائیه به اتفاق دادستان اهواز و معاونان خود با حضور در منزل خانواده معظم شهید مدافع حرم شهید محمود مراد اسکندری به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد و افزود: ملت ایران مدیون خون پاک شهدای گرانقدر مدافع حرم و دفاع مقدس است.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و شهدای مظلوم هفتم تیر 1360گفت: شهدای مدافع حرم همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نموده و اگر این حماسه های شهدای مدافع حرم نبود به تعبیر مقام معظم رهبری می بایست ما در خیابان های شهرهای خود با عوامل استکبار در ستیز می بودیم.
رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: مقام شهادت مقامی بس رفیع است که خداوند متعال به انسان های برگزیده عطا می کند.
همچنین افشارنیا در دیدار با خانواده قاضی شهید حاج امرالله شریفی اظهار کرد: این شهید سرافراز و والا مقام از جمله شهدایی است که در راه اجرای عدالت و احقاق حق خون مطهر خود را نثار انقلاب اسلامی و اهداف مقام معظم رهبری کرد.
وی افزود: دادگستری خوزستان نیز به خاطر وجود این شهید سرافراز و سایر ایثارگران به خود می بالد.
رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: شهادت در راه خدا کمال مطلوب است که خداوند به انسان های برگزیده عطا می کند و این شهید والا مقام با خصلت ها و وی‍ژگی های اسلامی و انسانی خود توانست به این مقام شامخ نائل گردد.
دیدار عمومی مدیران دادگستری با مردم ، بازدید از زندان ها ، مشارکت در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان بدهکار و جرائم غیرعمد ، نشست های خبری و تشریح عملکرد دستگاه قضایی در استان از برنامه دادگستری در هفته قوه قضائیه است.
/6002/6065
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.