سردار عبدالله نظرپور سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر، حین کنترل محور ارتباطی ماهشهر به آبادان ، به یک دستگاه کامیون تریلر تانکر دار که به طرزی مشکوک در یکی از محورهای فرعی در حرکت بود مظنون شده و آن را متوقف کردند.
وی بیان داشت: راننده تریلر که جعلی بودن پلاک کامیون و غیرقانونی بودن محموله بزرگ مواد سوختی اش برای ماموران محرز شده بود با پیشنهاد مبلغ 50 میلیون ریال به یکی از افسران مرزبانی قصد فرار از قانون را داشته که با واکنش به موقع مامور وظیفه شناس، پس از دستگیری، همه مبالغ رشوه نیز صورت جلسه و ضمیمه پرونده تخلفاتش شد.
فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به نقش ایمان، تعهد، اخلاص و وظیفه شناسی مرزبانان استان در کنترل جرائم در حوزه های مرزی بیان داشت: به لطف الهی و بهره گیری از عناصر مومن و متعهد در مرزهای آبی و خشکی با هرگونه تخلف به شدت مقابله خواهیم کرد.
بنا به این گزارش قاچاقچیان مواد سوختی در خوزستان پس از انتقال گازوئیل به مناطق ساحلی ، شبانه آن را به شناورها رسانده و سپس محموله قاچاق را در بازار فراورده های نفتی خلیج فارس به فروش می رسانند.
امسال با هوشیاری ماموران مرزبانی و دریابانی خوزستان ، 6 محموله قاچاق سوخت(گازوئیل) قبل از خروج از آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و سواحل خوزستان توقیف شده است.
مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی امسال بر مبارزه قاطع با پدیده قاچاق سازمان یافته در کشور با هدف حمایت از تولید و اشتغال داخلی تاکید کرده بودند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.