به گزارش ایرنا، در عصری که پرداخت قبوض ، پیگیری اخبار، کسب و کار، خرید اینترنتی و بسیاری از خدمات از طریق اینترنت انجام می شود، روند کندی در سرعت و قطع و وصل شدن پیاپی اینترنت در 24 ساعت گذشته شهروندان و کاربران اینترنت در شهرستان گتوند را کلافه کرده بود.
قطعی مکرر اینترنت و اختلال در اینترنت باعث ابراز گلایه مندی مردم این شهر شده است و بسیاری از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایرنا خواستار پیگیری رفع این مشکل شدند.
مسئول یکی از دفاتر پیشخوان دولت در گتوند ضمن گلایه از وضعیت موجود اظهارکرد: اختلال و قطع 24 ساعته اینترنت در گتوند باعث اختلال در روند کاری این دفتر پیشخوان شده و اکثر مراجعه کنندگان نیز نسبت به این وضعیت اعتراض دارند.
امرالله امامی گفت: از روز گذشته جهت پیگیری و رفع این مشکل با شماره تلفن 2020 پشتیبانی مخابرات تماس گرفتم ولی بعد از یک ساعت پشت خط ماندن بدون نتیجه و پاسخگویی با قطع تلفن روبرو شدیم.
مدیر یکی از ادارات شهرستان گتوند نیز که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایرنا گفت: طع و وصل شدن پیاپی اینترنت باعث اختلال در کار اداری شده و این درحالی است که بخش زیادی از کار این اداره با اینترنت انجام می شود.
رئیس اداره مخابرات گتوند در خصوص مشکل اختلال و قطع اینترنت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:مشکل قطع اینترنت از مرکز استان بوده و این مشکل ارتباطی به مخابرات این شهرستان ندارد.
مدیر شبکه دیتا شرکت مخابرات خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت قطع اینترنت در شهرستان گتوند را اختلال در شبکه عنوان کرد.
علی برکتی افزود:کارشناسان مربوطه از روز یکشنبه بدنبال قطع اینترنت تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا مشکل قطعی بخش زیادی از مناطق رفع شد و برخی از کاربران که مشکل اینترنت آنها رفع نشده بود نیز تا ساعاتی دیگر برطرف می شود.
وی اضافه کرد:بدنبال قطع شدن اینترنت، خط 2020 واحد پشتیبانی مخابرات نیز دچار اختلال شده بود که مشکل این سامانه نیز رفع شد.
به گزارش ایرنا اینترنت IDSL در شهرستان گتوند از ساعت 13 روز یکشنبه قطع شده بود پس از گذشت 24 ساعت مشکل برطرف شد.
شهرستان گتوند با 74هزار نفرجمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.