زرد پوشان آبادانی در روزهای اخیر با عملکرد خیره‌ کننده‌ خود در بازار نقل ‌و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران، فضای دور شدن هوادار از تیم را به صورت کامل تغییر داده، و رضایت بیشتر دوستداران این تیم نوید دهنده حضور کم‌ التهاب ‌فوتبالدوستان آبادانی در سکوهای ورزشگاه تختی این شهر در لیگ هفدهم باشد.
جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از عملکرد تیم در جذب بازیکن برای فصل جدید ابراز رضایت کردند.
عباس سورانی، هوادار پیشکسوت فوتبال آبادان حرکت تیم فوتبال صنعت نفت را نوید دهنده یک فصل خوب توصیف کرد و گفت: برای نخستین بار است تیم صنعت نفت پیش از بسیاری از تیم‌های مدعی دیگر، در بازار نقل انتقالات لیگ برتر ورود کرده است.
وی اظهارکرد:انتخاب سریع سرمربی تیم پس از پایان مسابقات لیگ برتر فصل گذشته ، و خرید بازیکنان خوب، امیدواری بسیاری را در دل هواداران صنعت نفت بوجود آورده است.
این هوادار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این موضوع که در سال های گذشته، این تیم برای خرید بازیکن دیر اقدام می‌کرد، افزود: به همین خاطر بود که همواره بیم و هراس سقوط به دسته پایین‌تر برای صنعت نفت و تماشاگرانش وجود داشت.
سورانی افزود:در تاریخ حضور صنعت نفت در لیگ برتر، این تیم هیچ زمانی سه سال مداوم در این لیگ حضور نداشته ‌است، اتفاقی که به نظر می ‌رسد با روند حرکتی فعلی در حال تغییر باشد.
وی گفت:با این روند کاری، نگاه تیم نفت، رسیدن به رتبه‌ های بالای لیگ برتر فوتبال کشور است.
دیگر هوادار تیم فوتبال صنعت نفت گفت: موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در نقل و انتقالات موفق عمل کرده است.
رحیم ناصری افزود: انتخاب سرمربی بی‌ حاشیه و باکارنامه به نسبت خوب و خرید بازیکنان نامی و با تجربه باعث شده که ارتباط هواداران با تیم فوتبال صنعت نفت بهتر از گذشته شود و بدون شک این ارتباط نزدیک، باعث کم شدن حاشیه‌ های تیم می ‌شود.
وی اظهارکرد: با این عملکرد به کسب جایگاه تک رقمی در لیگ برتر و حتی کسب سهمیه آسیایی فکر می ‌کنیم.
دیگر هوادار آبادانی با ابراز رضایت از فعالیت تیم صنعت نفت در چند هفته اخیر، گفت:فراز کمالوند با خرید بازیکنان با کیفیت در همین ابتدای راه در دل هواداران صنعت نفت جا پیدا کرده است.
پیمان دریس‌ زاده افزود:درست است که مربی و بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده ‌ایم اما هواداران باید صبر و تحمل زیادی داشته باشند تا تیم نتیجه بگیرد.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از پیش رو داشتن فصل خوبی برای بازیکنان و هواداران خبر داد و اظهارکرد:با جذب بازیکنان خوب امیدواریم که امسال فصل خوبی را داشته باشیم.
علی عیسی زاده افزود:سال ها به دنبال جذب فراز کمالوند برای تصدی سرمربیگری تیم صنعت نفت بودیم تا اینکه امسال موفق به انجام این کار شدیم و امیدوارم با کادر فنی جدید، تیم نفت لیگ هفدهم را با موفقیت پشت سر بگذارد.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در فصل گذشته با 33 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت پیش از این با امید جهانبخش، آگوستو سزار دوس سانتوس موریرا، امین پورعلی رودبنه، مهرداد جماعتی، مرتضی اسدی (مدافع)، کرار جاسم (هافبک)، فرید کریمی (مهاجم)، داود نوشی صوفیانی (دروازه‌بان) برای حضور پرقدرت در لیگ هفدهم قرارداد بسته است.
همچنین حسین بغلانی (مدافع)، محمد شادکام (مهاجم)، محمدزبیر نیک نفس (هافبک) و علی عبداله ‌زاده (مدافع) از فصل گذشته، قرارداد خود را با صنعت نفت آبادان برای فصل پیش رو تمدید کرده‌ اند.
7104/3015 /6037
خبرنگار: مسعود گادار ** تنظیم:عدنان جواهری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.