رئیس اداره تعمیرات نفت و گاز آقاجاری گفت: با تلاش کارشناسان نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری صرفه‌جوئی اقتصادی 2 میلیارد ریالی با استفاده از سرویس سیستم اعلام حریق ساختمان مرکزی ایستگاه واحد جمع‌آوری و تزریق گاز امتزاجی رامشیر محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این سیستم به دلیل معیوب‌بودن پانل مرکزی سیستم کنترل و عملکرد ناایمن و نادرست از سرویس خارج شد و به علت اینکه اطلاعات‌کافی نحوه کار سیستم مانند نقشه‌ها، کاتالوگ و دستورالعمل راه‌اندازی در دسترس نبود کارشناسان و متخصصان این شرکت شناسایی و اقدامات لازم برای رفع اشکالات و عوامل بازدارنده به عمل آمد.

تهیه قطعات مورد نیاز، اصلاحات لازم بر روی مدارها، تعمیر کارت‌های ورودی و منابع تغذیه پانل کنترل ، در کنار دانش و تعهد مثال‌زدنی همکاران، از اهم اقدامات انجام‌ گرفته در این راستا با استفاده از توان داخلی برای نیروها بود که بیش از ٢ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی برای شرکت در بر داشت.

دهبان پور رئیس اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کارکنان زحمت‌کش اداره تعمیرات ، با تشریح این اقدام سازنده اجرای این عملیات را گام مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی توصیف کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.