مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، گفت: با حضور استاندار خوزستان عملیات اجرایی چهار پروژه در حوزه راه روستایی و اصلی در مناطق باوی و بخش غیزانیه اهواز آغاز و یک پروژه نیز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منوچهر رحمانی، اظهار داشت: هدف از کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌ها در حوزه راه روستایی، افزایش رفاه مردم در جاده‌ها، کاهش تصادفات و تردد راحت‌تر مردم در این مناطق است.

وی با بیان اینکه آیین کلنگ‌زنی احداث راه روستایی در مناطق ام‌الطرفه - منیثر - شعیمیط جابر با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، افزود: طول این مسیر 20 کیلومتر و عرض در نظر گرفته‌ شده برای آن 5.5 متر است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این راه روستایی نیز حدود 10 میلیارد تومان است.

رحمانی عنوان کرد: همچنین عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور ابوبقال – عنافچه با اعتبار حدود پنج میلیارد تومان آغاز شد.

وی ادامه داد: طول این مسیر پنج کیلومتر و عرض آن 11.30 متر است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به افتتاح یک طرح در حوزه راه روستایی خاطرنشان کرد: محور روستایی کارگه به شجیرات در غیزانیه نیز با حضور استاندار خوزستان با هدف افزایش آسایش مردم در تردد و کاهش خطرات و تصادفات به بهره‌برداری رسید.

رحمانی با اشاره به اینکه طول این جاده روستایی 7.5 کیلومتر و عرض آن 6.5 متر است، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه 18 روستا با جمعیتی افزون بر 18 هزار نفر از نعمت راه آسفالته برخوردار شده اند.

وی افزود: آغاز عملیات بهسازی و چهار خطه کردن جاده تصفیه شکر - عنافچه یکی دیگر از طرح‌هایی است که در حوزه راه اصلی کلنگ‌زنی شد. طول این مسیر 2 کیلومتر و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن حدود 3.5 میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی پروژه احداث باند دوم محور شوشتر به سمت اهواز به طول چهار کیلومتر و با اعتبار 6 میلیارد تومان یکی دیگر از طرح‌هایی است که امروز توسط استاندار خوزستان کلنگ‌زنی شد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.