رئیس فناوری و ارتباطات شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با همت بی وقفه کارشناسان فناوری و ارتباطات این شرکت، تقویت کننده های تلفن همراه در تاسیسات شرکت آغاجاری نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، یحیی اتابک رئیس فناوری و ارتباطات این شرکت، توضیح داد: نصب و راه اندازی تقویت کننده های تلفن همراه در تاسیسات شرکت که از لحاظ سرویس دهی تلفن همراه دچار مشکل بودند و ارائه خدمات به همکاران در آن میسر نبود با تلاش همکاران و استفاده از ظرفیت های داخلی انجام شد.

وی، ارائه خدمات مناسب مخابراتی به همکاران در تاسیسات عملیاتی و سهولت در برقراری ارتباط با تلفن همراه را از اهداف این طرح عنوان نمود.

اتابک گفت: در شرکت آغاجاری با توجه به گستردگی جغرافیایی و وجود تاسیسات در نقاط کوهستانی ارائه خدمات را دچار مشکل کرده بود وگاهاً برقراری ارتباط به جز از طریق استفاده از تلفن های چهار شماره شرکتی قابل انجام نبود که با نصب و راه اندازی سیستم های تقویت کننده برقراری ارتباط به سهولت امکان پذیر شد.

رئیس فناوری و ارتباطات بیان کرد: این طرح در تاسیسات رگ سفید و پازنان توسط بخش خصوصی و در تاسیسات تزریق گاز آغاجاری و کرنج توسط نیروها و امکانات داخلی فناوری و ارتباطات به انجام رسید.

وی بتن ریزی، زیرسازی جهت نصب دکل ها، نصب دکل های مخابراتی، نصب سیستم های تقویت کننده و راه اندازی ایستگاه مخابراتی در تاسیسات پازنان را بخشی از اقدامات انجام گرفته در اجرای این طرح عنوان نمود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.