به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود:به هلاکت رسیدن تروریست ها در زمان اندک نشان از آمادگی و هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران دارد.
وی اظهار داشت:مردم به خوبی می دانند بیداری و هوشیاری این نیروها است که امنیت مستقر کشورمان را در میان طوفان ناامنی منطقه حفظ کرده است.
خطیب جمعه آبادان با ابراز همدردی با خانواده شهدای تروریستی تهران گفت:بدخواهان ایران اسلامی بدانند این گونه اقدام های تروریستی هیچ خللی در ثبات و امنیت کشورمان ایجاد نخواهد کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد:اقدام نسنجیده دشمن، بیشتر جنبه تبلیغی و نمایشی داشت و آنها بزعم خود می خواستند شیرینی حضور حماسی در انتخابات اخیر را به کام ملت ایران تلخ کنند که خوشبختانه در رسیدن به این هدف شوم ناکام ماندند.
وی افزود:وزیر امور خارجه و دولت باید جواب دندان شکنی به این توطئه بدهند تا مشتی بر دهان آمریکا، آل سعود و دیگر دشمنان باشد.
خطیب جمعه آبادان درخصوص نظر رهبر انقلاب درمورد سند 2030 گفت:ایشان اجرای این سند را جایز نمی دانند و بنا بر فرمایش رهبر انقلاب ما هیچ نیازی نداریم که برای کشور اینگونه استاد در خارج از کشور تهیه گردد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.