به گزارش ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:مردم ایران اسلامی هیچگاه ترورهای دوران انقلاب را از یاد نمی برند و با اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدی و ارزش های انقلاب در مسیر دستاوردهای نظام حرکت می کنند.
وی اظهار کرد:این جنایت داعش با هدف رعب ، وحشت و ایجاد تفرقه میان آحاد مردم انجام شده در حالیکه ملت ایران اسلامی همواره بیدار و هوشیار است.
وی گفت:در دوران انقلاب سپاه ،روحانیت انقلابی و سایر متولیان بااقتدار و با صلابت ایران اسلامی در برابر دشمن برای صیانت از انقلاب و اسلام تلاش کردند که امروز در صحنه ای دیگر همچنان با اقتدار به پیش می روند.
امام جمعه اندیمشک افزود:هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی اجازه ندادند دشمن به هدف شوم خود برسد و با حضور به موقع مانع آنها شدند.
وی از تلاش دستگاههای امنیتی کشور در کنترل توطئه های دشمنان و گروههای تکفیری قدردانی کرد و گفت:ملت ایران اسلامی و دلاورمردان امنیت کشور اجازه گستاخی به دشمنان نمی دهند.
وی در بخش دیگری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری طی روزهای اخیر افزود:مواظب باشیم افکار امام خمینی (ره) تحریف نشود و خودباوری،صراحت در بیان ، صداقت در گفتار ،انقلابی گری و دیگر ویژگی های شاخص امام راحل (ره) را همواره مد نظر قرار دهیم.
حجت الاسلام خدامی اظهار کرد:امام راحل (ره) در راستای نهادینه شدن و حاکمیت ارزش های الهی پایه گذار مسیری بود که امروز الگوی بیداری در جهان است.
وی اضافه کرد:این انقلاب با خون هزاران شهید امروز به جایگاه ارزشمندی رسیده که دشمنان برای آسیب به این مملکت از هیچ توطئه ای دریغ نمی کنند.
وی در بخش دیگری با اشاره به لزوم تولید و اشتغال برای اقتدار ملی گفت:دولت از ظرفیت های داخلی استفاده کرده و به تولید و اشتغال اهمیت بیشتر داده شود.
7281/6064
خبرنگار: زهرا دهقان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.