سردار حسن شاهوارپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه تشییع پیکر جانباز شهید سید اصلان حسینی در اهواز اظهار کرد: شهدای جانباز اجر و قرب مضاعفی نزد خداوند دارند چرا که سال های طولانی با درد و رنج جراحت های ناشی از جنگ را تحمل می کنند و خانواده های آن ها نیز سال های سختی را می گذرانند.
وی افزود: شهید حسینی سال های طولانی تحت درمان بوده و مشقت های فراوانی را تحمل می کرد.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: این شهدای والا مقام جان خود را در راه حفظ امنیت و آرامش این مرزو بوم تقدیم انقلاب کردند.
وی بیان کرد: همچنین ایجاد هراس در دل دشمن برای نفوذ ، پایداری دین، حفظ آرمان های امام(ره) و انقلاب از دیگر اهدافی است که این شهدای والا مقام در راه آن جان خود را نثار کردند.
سردار شاهوارپور اظهار کرد: یکی از مسائل مهم این است که همه ما باید احساسمان نسبت به حفظ این کشور و آرمان های انقلاب مانند شهدا باشد.
وی ادامه داد: اکنون دشمن برای نفوذ از روش های مختلفی بخصوص در حوزه نرم استفاده می کند و قصد دارد غیرت دینی را از درون جوانان ما بخشکاند اما نباید نسبت به این تهدیدها بی تفاوت باشیم.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: شهدا این غیرت را داشتند و همین امر باعث شد حتی یک وجب از خاک این میهن اسلامی جدا نشود و اکنون نیز باید این مسیر توسط جوانان ما تداوم یابد.
آیین بزرداشت قیام 15 خرداد و تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سید اصلان حسینی از جانبازان دورن دفاع مقدس در اهواز با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.