غلامرضا شریعتی دوشنبه در گفت و گویی اختصاصی با ایرنا با اشاره به نشست شب گذشته در تهران با سیف رئیس کل بانک مرکزی افزود: با توجه به اینکه 63 درصد سرمایه یکی از بخش های موسسه آرمان مربوط به استان خوزستان است مقرر شد بانک مرکزی با اولویت استان خوزستان در روزهای آتی حساب های سپرده گذاران این موسسه در خوزستان را باز کند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در نشست با سیف حساسیت های استان خوزستان منتقل شد و بر همین اساس مقرر شد مشکل سپرده گذاران این موسسه در خوزستان در سریع ترین زمان ممکن حل و فصل شود.
شریعتی اظهار کرد: سیف به معاون خود حیدری دستورات لازم را برای برطرف شدن سپرده گذاران آرمان در خوزستان صادر کرد.
وی تاکید کرد: به عنوان استاندار خود را موظف می دانم از حقوق تک تک مردم این استان حمایت کنم و این پیگیری ها نیز در همین راستاست.
شریعتی گفت: پس از حل مشکل سپرده گذاران موسسه آرمان گزارشی تحلیلی از آسیب شناسی این موضوع ارائه خواهم کرد.
بنا براین گزارش در یک هفته اخیر سپرده گذاران در موسسه اعتباری توسعه برای دریافت پول خود به شعب این موسسه در شهرهای استان مراجعه کردند ولی به دلیل مسدود بودن حساب ها امکان برداشت پول نقد برای آنان فراهم نشد.
متعاقب آن بسیاری از سپرده گذاران با تجمع در مقابل شعب این موسسه و استانداری خوزستان خواستار پرداخت سپرده های خود از موسسه توسعه (آرمان سابق) شدند.
با وجود باز شدن شعب موسسه اعتباری توسعه در برخی شهرهای از جمله اهواز ، هنوز پاسخ قانع کننده ای از سوی مدیران این موسسه به سپرده گذاران داده نشده است.
همچنین استاندار خوزستان 10 خرداد طی مکاتبه با رئیس جمهوری از وی برای حل مشکل سپرده گذاران این موسسه درخواست کمک کرده است.
این موسسه 34شعبه در استان خوزستان دارد و که 14 شعبه آن در اهواز است.
با کانال تلگرامی ایرنا اخبار مهم و فوری ایرنا را با سرعت ملاحظه کنید: @irnaahvaz
6064/7151
خبرنگار:نادره وائلی زاده** انتشار دهنده: محسن بهاروند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.