به گزارش ایرنا امام جمعه شوش در این آئین در سخنانی به تشریح ابعاد مختلف شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و افکار و اندیشه های ایشان پرداخت و گفت: اندیشه امام خمینی (ره) و سلوک ایشان در دوران تبعید و رهبری انقلاب، یک اندیشه زلال مبتنی بر ساده زیستی، عشق به اهل بیت(ع)، مقاومت در برابر ظلم و سلطه خارجی و طرفداری از مظلومان جهان بود.
حجت الاسلام سیدمحمد امام افزود: همه باید قدردان زحمات و تلاش های امام راحل(ره)در به ثمر رسیدن این انقلاب باشیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان های ایشان تحت منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.
وی با بیان اینکه نقش حضرت امام (ره) در هویت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است گفت: آشنایی نسل جوان امروز، با عظمت این شخصیت بزرگ جهان اسلام ضروریست.
امام جمعه شوش اضافه کرد: آیت الله خامنه ای به عنوان بهترین شاگرد و یاور حضرت امام خمینی (ره) با همان ایمان ، صلابت ، قاطعیت و محبوبیت امام راحل، راه ایشان را در هدایت نظام جمهوری اسلامی ادامه می دهند.
مراسم بزرگداشت بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) در شوش با سوگواری و مداحی مداحان اهل بیت (ع) و قرائت قرآن کریم پایان یافت.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی **انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.