عبدالرضا فرجیان جمعه درحاشیه یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه قرآن ، عترت و مسجد امسال پرشور تر از سال های گذشته برگزار شده که با هدف ارزش گذاری ترویج قرآن کریم و فرهنگ ایثار و شهادت بر پا شده است.
فرجیان ادامه داد: بنیاد شهید و امورایثارگران به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ ایثار و شهادت دارای دو غرفه بسیار تاثیر گذار در باب معرفی شهدای خوزستان دارد که در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشغول به قرآن خوانی و آموزش قرآن درسنگرهای جنگ بوده اند .
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا افزود: خوزستان با داشتن هفت شهید والا مقام فاجعه منا ، تصاویر این شهدا را در غرفه ابتدای نمایشگاه به نمایش گذاشته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان کرد: بنیاد شهید در راستای فعالیت های فرهنگی حضور فعال خود را در نمایشگاه نشان داده است.
فرجیان برنامه نمایشگاه قرآن را در این ایام عنوان کرد و گفت: برنامه‌های این غرفه شامل ارائه پژوهش‌های قرآنی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر،دعوت از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و بازدید از غرفه بنیاد شهید ، تفآل به وصیت‌نامه شهدا و رونمایی از قرآن دست نویس دانش آموزی دبستان شهید صمدی یک کارون را از جمله فعالیتهای فرهنگی اعلام کرد.
به مناسبت فرارسیدن ماه بهار قرآن، یازدهمین نمایشگاه قرآن از تاریخ 10 تا 20 خردادماه همزمان با 5 تا 15 ماه مبارک رمضان در موزه معاصر اهواز واقع در جاده ساحلی شرقی برپا شده است.
7165/6064
خبرنگار: حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.