علی شکرخدایی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با افزایش سرعت باد و گردو خاک در سطح کلانشهر اهواز در روز چهارشنبه گروه های عملیاتی این شرکت تحت مدیریت دیسپاچینگ مرکز به حالت آماده باش کامل در آمدند.
وی افزود:با شدت گرفتن وزش باد خطوطی که در مجاورت باد قرار داشتند دچار اتصالی شبکه و قطع برق در چند مرحله بصورت پراکنده در برخی مناطق اهواز شدند.
شکر خدایی ادامه داد : تندباد شب گذشته در اهواز با سرعت حدود 70 کیلومتر بر ساعت باعث سقوط 11فقره پایه فشارمتوسط و ضعیف ،بریدگی 25 فقره کابل برق فشارمتوسط 33 هزار ولت، سیم بریدگی فشار ضعیف ،خارج شدن 2فقره ترانس از مدار شد که چهارشنبه شب این مشکلات برطرف شد.
وی بیان کرد:گروههای عملیاتی در تمام طول زمان حادثه تا پایان شب درحال انجام عملیات بوده که در حال حاضر شبکه برق اهواز عادی گزارش شده است.
وی افزود : تمام گروه های عملیاتی این شرکت تحت مدیریت دیسپاچینگ مرکز در صورت مشاهده حوادث ناشی از باد حالت آماده باش کامل می باشند .
بنا به گزارش مدیریت هواشناسی خوزستان روز چهارشنبه سرعت باد در آبادان و اهواز به طور متوسط به 50 کیلومتر و در ماهشهر به 60 کیلومتر بر ساعت رسید که میزان آلودگی هوا در روز چهارشنبه درآبادان به 14، شادگان 11، ماهشهر 9 و در اهواز به هفت برابر حد مجازرسید.
7165/6068
خبرنگار : حمیدرضا ترابی فرد **انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.