محمدرضا کرمی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در ادامه طرح آسفالت خیابان ها و معابر شهری، طرح روکش آسفالت خیابان ساحل شرقی، حد فاصل میدان آیت الله قاضی(ره) - میدان الف دزفول تا پل جدید آغاز شد.
وی گفت: با توجه به درخواست شهروندان و با نظر کارشناسان شهرداری با عنایت به پرتردد بودن این مسیر که به عنوان شاهراه مناطق تفریحی و گردشگری شهر است، کار روکش آسفالت این خیابان توسط پیمانکار جدید شهرداری دزفول امروز چهارشنبه کلید خورد.
کرمی نژاد در خصوص مشخصات فنی روکش آسفالت مذکور بیان داشت: طول این مسیر یک هزار و 700 متر به عرض 15 متر است و به علت پرتردد بودن، دو لایه آسفالت به قطر 8 سانتی استفاده خواهد شد و در مجموع 25 هزار و پانصد متر مربع از این مسیر روکش آسفالت خواهد شد.
وی تصریح کرد: با پایان روکش این بخش عملیات روکش آسفالت مسیر خیابان ساحلی حد فاصل بیمارستان آیت الله نبوی (ره) تا میدان آیت الله قاضی (ره) (الف دزفول) تکمیل خواهد شد.
لکه گیری و آسفالت معابر شهری از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری است.
شهر دزفول 330 هزار نفر جمعیت دارد که تامین زیر ساخت های شهری از جمله توسعه فضای سبز ، آسفالت معابر و تامین مبلمان شهری آن در راستای رفاه و آسایش شهروندان ضروری است.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.