صداوی مدیرعامل بنیاد تعاون خوزستان، مکوندی مسئول دفتر اشتغال وحرفه آموزی؛ سیدحسن موسوی سرپرست اداره فرهنگی تربیتی زندان های استان و نور زاده رئیس اداره بهداشت ودرمان زندانهای خوزستان از زندان ماهشهر بازید نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ابتدای این بازید، محمود عباسی رئیس زندان ماهشهر ضمن خوش آمد گویی گزارشی تفکیکی از حوزهای مربوطه ارائه کرد.

سپس هیأت بازدید کننده، با حضور در اندرزگاه های زندان، ضمن بازید و دیدار با زندانیان مشکلات و چالش های فرار روی کار را مورد بررسی قرار دادند.

صالح صداوی مدیرعامل بنیاد تعاون استان خوزستان ضمن تقدیر از زحمات عباسی رئیس زندان ماهشهر، گفت: اقدامات خوبی در راستای افزایش اشتغال و حرفه آموزی در زندان صورت پذیرفته است و بنیاد تعاون استان نیز ضمن حمایت از این طرح ها کمبودها و امکانات مورد نیاز این طرح ها را به منظور افزایش کارایی و تولید با کیفیت تأمین خواهد کرد.

در ادامه، نور زاده از واحد بهداشت و درمان بازدید و روند اجرای برنامه متادون درمانی زندانیان، ویزیت روزانه مددجویان وبیماران داخل بندها ابراز رضایت نمود و مسیر برنامه های ابلاغی را در این زندان مورد بررسی قرار داد.

سید حسن موسوی سرپرست اداره فرهنگی زندانهای خوزستان نیز ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان روند اجرای بخشنامه ها و دستورالعمل ها را ارزیابی نموده وضمن تشکر از اقدامات و فعالیتهای بسیار ارزنده فرهنگی و تربیتی انجام گرفته در زندان ماهشهر، تصریح کرد: فضاهای فرهنگی بسیار مطلوب و مناسبی در مجموعه جهت پیشبرد برنامه های اصلاحی در نظر گرفته شده و این فعالیت ها نشان از دلسوزی و احساس مسولیت اجتماعی پرسنل زحمتکش زندان دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.