به گزارش ایرنا، آرش افشین روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: الهلال تیم با تجربه ای بوده و از مهره های خوبی برخوردار است لذا بازی بسیار سختی در پیش داریم.

مهاجم تیم استقلال خوزستان با بیان این که بازی رفت را به تجربه کم خود در باشگاه های آسیا واگذار کردیم افزود: در آن بازی موقعیت های بسیاری داشتیم و حتی برتر از حریف بودیم اما توپ های ما به گل تبدیل نشده و نتوانستیم پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به این که تمرینات خوبی انجام دادیم و از هر لحاظ آمادگی رویارویی با الهلال را داریم افزود: در بازی فردا چیزی برای از دست دادن نداریم و باور داریم که می توانیم از سد الهلال عبور کنیم.

افشین عنوان کرد: به لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار داریم و سعی می کنیم از تجربه خوبی که تاکنون بدست آورده ایم در بازی فردا استفاده کنیم.

وی در پایان اشاره کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای که در بازی فردا رخ دهد هواداران مطمئن باشند که ما تمام سعی و تلاش خود را در میدان انجام خواهیم داد.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه در شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد.

تیم الهلال عربستان در دیدار رفت بین دو تیم در شهر مسقط عمان موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد استقلال خوزستان بگذرد.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.